متن ترانه ی آلبوم چیکار کنم
هواداران حمیدطالب زاده
درباره وبلاگ


این وبلاگی است که به افتخار آقای حمید طالب زاده توشته شده است.

پيوندها
قندون دات ای ار(بزگترین مرجع دانلود )
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هوادار حمیدطالب زاده و آدرس tarafdarehamidtalebzadeh.LX B.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 4231
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
حمیدرضا

آرشيو وبلاگ
شهريور 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:, :: 10:18 :: نويسنده : حمیدرضا

 3)همسر:

بیا با هم بمونیم
از عشق هم بخونیم
بیا برای موندن
بازم دل بسوزونیم
بیا چشماتو وا کن
ببین این دل اسیره
برای دیدن تو
چه بی صدا میمیره
منم عاشق عشقت
نگو خواب و خیاله
برام ترانه خوندن
بدون تو محاله
گلای عشق پاکم
مث برگ حریره
اگه قابل بدونی
تنت رو بر میگیره
تو نقش گل یاسی
تولد بهاری
اگه گلی تو دنیاس
تو تنها موندگاری
میخوام پیش تو باشم
باهات همخونه باشم
برای دل سپردن
یکی یکدونه باشم
تو که از ما بهترونی
خودت اینو خوب میدونی
صدات صدای عشقه
تو ندای مهربونی
تو جام چشمات عسل
به اون نگاهت قسم
وقتی نباشی پیشم
ببین چه دلواپسم
مثل یه ماه پنهون
یه روزی پیدا شدی
تو آسمون عشقم
انگاری لیلا شدی
وقتی میای زندگی 
دوباره جون میگیره
اگه بری بهارم
رنگ خزون میگیره

4) مغرور:

تا تو نگی نمیگم
نگفته هامو با تو
نا نشکنه غرورت
نمیشنوم صداتو
باید که اشک چشمات 
بریزه زیر پاهام
تا از شکستن تو 
راضی بشه نگاهام
نمیشم عاشقت تا
نریزه برگ و بارت
تا رنگ عشق نگیره
تموم روزگارت
نمیشم عاشقت تا
پر از نگفته باشی
برس به داد فریاد
تا از خودت رها شی
تا تو نگی نمیگم
نگفته هامو با تو
میخوام که بشنوم من
صدای گریه هاتو
وقتی شکست غرورت
من میشم عاشق تو
نمیگذارم تو قلبم 
بگیره هیشکی جاتو

5)اشک دروغکی:

اشک دروغکی من
بادکنک آبی میخواد
خنده ی کودکی من
یه روز آفتابی میخواد

فرفره های بادی و
پرنده های کاغدی
دلم کتاب قصه و
عکسهای سرخابی میخواد

همبازی های شر و شور
شیطنت های رنگوارنگ
فرار بعد از زنگ زدن
صدای تق تق تفنگ

شکستن شیشه و توپ
همسایه های خواب زده
تو کوچه های بچه گی
متن ترانه و آهنگ از سایت ایران ترانه
بازی های خوب و قشنگ

تو سادگی بچه گی
به من بگو راستی کجاست؟
اشک دروغکی من
هر چی که میخواستی کجاست؟

باید باشه هر چی میخوام
نباشه هق هق میکنم
تو اشک های دروغکی
راس راسکی دق میکنم

از پس ابر گریه هام
خورشید باید سر بزنه
گریه به من خنده بده
تا غصه پرپر بزنه

6)گم شده ی من:

خنده هاتو دوس دارم
وقتی که میخندی به من
گریه هاتو دوس دارم
که راهو میبندی به من
حال تو حال منه
عشق تو سرنوشت من
تو رو میخوام که تویی
گمشده ی بهشت من

دوس دارم تا دنیا دنیاس با تو باشم
نباشه لحظه ای که از تو جدا شم

تو برام قشنگ تر از رویایی
تو نباشی همه جا کابوسه
تو برام روشنی فردایی
بی تو دنیا شب بی فانوسه

با تو عشقو میشناسم
با تو میفهمم بهارو
با تو دوس دارم ببینم
آسمون و سبزه ها رو

7) هم خونه:

با تو من زلال و ساده
مث آینه صاف و روشن
غصه هات برام عزیزه
هر چی میخوای بگو با من

چیزی رو پنهون ندارم
از تو همخونه ی خوبم
که توای محرم رازم
شریک صبح و غروبم

تویی یار مهربونم
به هوای تو میخونم
که دلم اسیر عشقه
میخوام عاشقت بمونم
من میخوام آواز عشقو
سر بدم تا آسمونا
دوس دارم مثل همیشه
نگذاری دستامو تنها

خسته ام ولی نه از تو
گله از زمونه دارم
گوش بده زنگ صدامو
بغض صد بهونه دارم

خسته ام ولی نه از تو
که با من همیشه یاری
من پاییزی رو بشناس
تو که از جنس بهاری

8)ریشه:

کوچولوی مهربونم
عزیز شیرین زبونم
برات از امروز نمی گم
اما از فردا میخونم
شب و روزی که تو راهه
بازی خورشید و ماهه
میاد اونوقت که بدونی
چی درست یا اشتباهه
یادت باشه همیشه
هیچ کجا وطن نمیشه!

همه جا خاک خداست، دره و بیشه
اما هر گلی تو خاکی داره ریشه
گرچه این حکم تبر باشه یا تیشه
گلی مثل تو که بی ریشه نمیشه

9)ندای آسمونی:

سکوت تو بلند ترین آوازه
خورشید چشات با من همرازه
تویی دریای وفا و مهربونی
تویی اون ندای گرم آسمونی
تو ستاره ی شب یلدایی
تو سپیدی صبح فردایی
مرحمی باش واسه زخم دل تنهام
بگذار اشک شوق بشینه توی چشمام

ای تو عطر نو بهارم
هر چی دارم از تو دارم
عمریه در انتظارم
که بیای تو روزگارم
تو بشی همسر و یارم


نظرات شما عزیزان:

صابر سحرخیز
ساعت20:30---25 مرداد 1392
سلام عزیزم.اگه ممکن است به وب من هم سری بزنید.وبتون که خیلی عالیست.
و اگه ممکن است مرا لینک بفرمایید.


نفیسه
ساعت22:15---10 مرداد 1392
سلام عزیزم وبت عالیه اگه میشه مارو لینک کن به اسم jlo lovers مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: